Eindelijk is het zo ver !

29 september 2009

Hallo allemaal, allereerst nog bedankt voor jullie reacties op ons vorige berichtje,
heel lang geleden, haha.

Eindelijk is het zover, we gaan naar Nashville en Memphis, en nog veel meer.
En eindelijk naar Graceland.
Morgen staan we vroeg op want het vliegtuig vertrekt om 11.15 uur naar Chicago en vandaar vliegen we door naar Orlando FL.
Daar gaan we de volgende dag eerst naar de Wall-Mart en dan natuurlijk naar de Sheplers Western Store, kijken of we nog een paar boots kunnen scoren.:)
En dan na een dag in Orlando gaat onze rondreis beginnen, spannend hoor! Hebben
we er zin in,........ Jaaaa, zijn we zenuwachtig, ik wel, maar Michel niet, zegt ie, haha.
Ik heb heel wat uurtjes achter de pc doorgebracht, veel forums bezocht, informatie verzameld, en veel van andere Amerika-gangers gehoord. We zijn er klaar voor!
Michel heeft vorige week naar Nashville gebeld
en kaartjes besteld voor de Grand Ole Opry, daar komen Diamond Rio, Joe Diffie en Lorrie Morgan.
Ook hebben we kaartjes besteld voor de Opry Country Classics in het Ryman Auditorium met optredens van verschillende artiesten.
Tot nu toe gaat het nog niet lukken om een optreden van onze favoriete zanger Alan Jackson mee te maken. Maar ja, je weet maar nooit.
Vandaag nog even de laatste dingetjes regelen en vanavond op tijd naar bed,
maar of we kunnen slapen?
Ons volgende berichtje komt uit de States, we houden jullie zoveel mogelijk op de hoogte.

Groetjes allemaal.

1. Felisa:
    Hoi Joke en Michel,

Nog even nog de laatste dingetjes en morgen...... is het eindelijk zover.

Een hele goede reis én een fijne vakantie toegewenst. Hoop dat het nog gaat lukken om kaartjes voor Alan Jackson te bemachtigen. Zal voor jullie duimen.

Ga lekker genieten van jullie vakantie!

Hartelijke groeten van
    Marcel en Felisa
  2. Vanja & Danny:
    29 september 2009
    Jeeeeeej! Zooolang gewacht! Veel plezier in the USA! Geniet van jullie welverdiende trip!
  3. yvon:
    29 september 2009
    joke en michel heeeel veeeeel plezier en we kijken uit naar jullie verhalen
  4. John en Petra:
    29 september 2009
    Hoi saampjes een hele toffe reis en veel plezier daar in de states,
    Ik hoop dat het gaat lukken om Alan Jackson kaartjes te bemachtigen,als je hem toevallig spreekt doe hem de groeten van mij,HAHAHAHAHA,

Groetjes John en Petra.
  5. Gerdin Verschoor:
    Geniet ervan!
  6. Joop & Corrie:
    29 september 2009
    Hallo mocht ik jullie morgenochtend niet meer zien een hele fijne vakantie goede reis en niet al te veel kopen in het begin anders moet je ook nog een koffer aanschaffen

en over gewicht kost meestal veel geld

Hele fijne reis veel foto's maken en gezond en niet oververmoeid weer thuiskomen

Groetjes Joop en Corrie (PS we zullen af en toe stiekem maar gezond trischa verwennen)en XXXXXXXXXXXXXXXXXX van Daisy
  7. louis:
    29 september 2009
    Veel plezier daar! Doe Elvis de groeten van me.
  8. barend Ineke:
    29 september 2009
    hoop dat jullie hele fijne vakantie hebben en geniet er van .niet langer dan 3weken weg blijven anders vervalt het eigendoms recht van trischa grapje
  9. Wilma en Andre:
    29 september 2009
    Woepie eindelijk de verlossing en a warm welcome in het land der oooohhhs en aaaaahs! Yep, eerst brood en water scoren daar en dan genieten zoals je nog nooit genoten zal hebben.
    Have a save trip and have a lot of fun, Dre en Wil
  10. Judith en Barne:
    29 september 2009
    Jullie zijn nog niet eens weg of we missen jullie muziek al hahahahahaha.

Heel veel plezier in usa en geniet er van!!!!!!!!

Groetjes Judith en Barne
  11. bert & sophie:
    30 september 2009
    Ik zie dat jullie vliegtuig is vertrokken dus nu kun je gaan genieten Joke! Dit wordt een fantastische tijd met veel mooie dingen. Zien we jullie nog terug in Ridderkerk?
  12. bert & sophie:
    1 oktober 2009
    Hoi Joke en Michel. Welkom in de States! Hoe is het om de eerste keer wakker te worden in Amerika? Heben jullie al een auto opgehaald, en zo ja, wat is het geworden? Toch welk een beetje behoorlijke Amerikaan?
    Hier is gisteravond bekend geworden dat we tot ons 67 ste moeten doorwerken, dus: doe maar rustig aan daar en veel plezier.

Bert.
  13. barend Ineke:
    1 oktober 2009
    heb jullie smsje ontvangen we zijn blij dat alles goed is verlopen en we hopen dat jullie een hele mooie tijd zullen hebben
  14. Dick Verschoor:
    20 oktober 2009
    Beste Joke en Michel,

Ik heb jullie de afgelopen weken dagelijks gevolgd. Alle verhalen en foto's zijn indrukwekkend. Het doet mij herinneren aan onze good day's in de USA. Jullie laatste uren in Amerika zijn aangebroken. Goede terugreis en een behouden thuiskomst.

Hartelijke groet,

Dick Verschoor