Great Smokey Mountains

12 oktober 2009 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

YES,YES,YES, WE HEBBEN EEN BEER GEZIEN!! Oh uhh, hallo allemaal.
Vandaag zijn we door de Smokey Mountains naar Cherokee gereden, dit is ongeveer 45 minuten rijden, maar wij deden er wat langer over omdat we hier en daar natuurlijk wat foto's wilde maken.
De dag begon helaas met regen, maar later op de dag klaarde weer het op.
Dit was een schitterende route, de verschillende kleuren van de bomen waren heel mooi om te zien, maar over 2 á 3 weken zijn de kleuren pas echt op z'n mooist, en vandaag hing er op sommige plekken veel mist wat op zich ook mooi was.
Na een mooie rit met veel bochten kwamen we in Cherokee, een Indian Reservation.
We hebben hier een beetje rondgekeken in wat winkeltjes en bij een Art Gallery een mooi  beertje gekocht, want ja, onderweg naar Cherokee hadden we geen beer gezien, alleen maar eekhoorntjes en kalkoenen, haha.
Mensen in Cherokee vertelde dat we ook in de bomen naar beren moesten zoeken omdat ze zich daar veiliger voelen als het druk is langs de weg, dus hebben we op de terugweg veel op de bomen gelet, maar, nog steeds geen beer te zien!
Totdat we een paar mensen een foto zagen maken en we dachten, nou ja, zo bijzonder is dit plekje toch niet? Michel wilde eerst doorrijden tot ik ineens zag waarom die mensen daar stonden. Een beetje lager langs de weg stond een beer.
We stapte gauw uit om een foto te maken, en zagen ineens dat er ook nog twee jonkies bij waren, maar die konden we niet goed op de foto krijgen.
Toch nog een beer gezien, een leuke afsluiting van ons verblijf in Pigeon Forge. :)
En morgen rijden we naar Chattanooga.

Doei doei allemaal

1. Wilma en Andre:
    13 oktober 2009
    yep yep adembenemend mooi!!! leuke foto's maarre phoe een beer met jongen??? you lucky guys. and do not forget to say an hello to mother goos from us. You wil see her..... greessszzzz, Wil en Dre.
  2. yvon:
    hoi

Wat een prachtige foto's en wat een schitterende omgeving en wat gaaf dat jullie een beer van zo dichtbij hebben gezien en leuk dat jullie ons ook een beetje laten meegenieten
    nou groetjes weer yvon chris mick
  3. jan:
    hee luitjes,
    wat een leuke blog weer ,mooi kampeer gebied !!.
    ben benieuwd naar de 16 GB aan foto`s , pfffffff,haha
    keep writing
    groetjes
    jan
  4. Felisa:
    Hoi Joke en Michel,

Wauw, wat een belevenissen weer. Een beer met jongen!! Geweldig. Prachtige omgeving en heerlijk dat wij zo met jullie kunnen meegenieten.

Have lots more fun!

Groetjes van Marcel, Felisa en natuurlijk ook van Dammes
  5. Vanja & Danny:
    13 oktober 2009
    Ha, toch nog een beer gezien :D Heel leuk inderdaad, omdat allemaal zo hier te zien en lezen - maar ik geloof dat jullie vast nog heel wat te vertellen hebben als jullie terug komen :D

Btw, ik heb Ann en Vanja op m'n dak omdat ze jullie hier willen hebben met Halloween :P Ik negeer ze de laatste tijd gewoon :P

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag!

Liefs,
  6. John en Petra:
    Hallo Saampjes,

Een aantal dagen niet achter de computer geweest en eerst dus alle mailtjes van onder tot boven weer bijgelezen en de foto's bekeken, een hele bijzondere trip dat je in 1 land zoveel verschillende omgevingen en indrukken kan opdoen. De foto's van vandaag vinden we wel heel bijzonder maar dat zal jullie niet verbazen omdat deze over beestjes en bergjes gaat. Aan de kleuren te zien is het uitzicht genieten. Hier vliegen de dagen om maar met alle indrukken die jullie meekrijgen moet de tijd wel vliegen. Geniet met volle teugen, hoewel als ik goed lees zal dit niet jullie laatste trip zijn en ga je nog eens terug.

Tot de keer Groetjes John en Petra
  7. jan:
    14 oktober 2009
    Jeetje wat gaaf allemaal!!!