Laatste 2 dagen in Orlando FL

19 oktober 2009 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Daar zijn we dan, het duurde even maar we hadden niet zoveel te vertellen, haha, en het internet is hier niet zo makkelijk als in de andere hotels.
Zaterdag zijn we uit Savannah vertrokken opweg naar Orlando FL.
Onderweg zijn we van de Interstate afgegaan en langs de kust gaan rijden door Flagler Beach en Daytona Beach. Nou dat hebben we geweten, jeetje wat een motoren.
Er was daar een bikersfestival gaande, nog nooit zoveel motors gezien en wat een herrie!! haha. Het duurde even voor dat we daar weer weg waren maar het was een leuke afwisseling van de rit. Aangekomen in Orlando bleek het daar erg koud te zijn, het koude record was bijna verbroken BRRR......
Gisteren zijn we de International Drive uitgereden met de I-Ride Trolley, deze bracht ons uiteindelijk bij een Outlet winkelcentrum en daar hebben we aardig wat tijd doorgebracht.
En ook hebben we Sheplers nog een keer bezocht! :)
Vandaag was het weer heerlijk weer, gelukkig.
We hebben vandaag nog wat rondgereden en vanmiddag de koffers gepakt, want morgen vliegen we weer terug en moeten dan de Pontiac weer inleveren :( snik...
Het zal wel weer ff wennen zijn met ons Golfje.
Naar verwachting landen we woensdagochtend rond 07.00 uur op Schiphol en als we thuis zijn plaatsen we ons laatste berichtje.

Doei doei allemaal.

1. jan:
    20 oktober 2009
    jeetje, al weer voorbij,wat gaat de tijd toch snel.
    Mag ik jullie dan als eerste een fijne terugvlucht wensen en vergeet de oordoppen niet.!!!!
    Groetjes uit Hoogeveen
  2. Wilma en Andre:
    20 oktober 2009
    Wow we genieten volop van jullie foto's. Probeer veel naar jullie Nederlandse klokkie te kijken.... dan valt het tijdsverschil meer en meer mee... Een goed slapie in het vliegveld van Washington naar huis doet wonderen! Veilige terugreis! Dre en Wil-billy
  3. Vanja & Danny:
    20 oktober 2009
    Volgende trip maar weer 's naar Denemarken! :D Hier verhuren wij een 'dikke' Opel Vectra 2.0 met OZ velgen! En 15 minuten hier vandaan worden regelmatig motor dagen georganiseerd! De zon schijnt en het is 8 graden Celcius! (Wat mot je nou met 30 graden anyway, pfff - Erg hè!) Ook bieden wij de mogelijk om 'Ontbijt op bed ' te hebben elke ochtend nadat u dit zelf heeft klaargemaakt en naar boven heb gebracht. (Oh, en even opruimen daarna.)

All in all, een 5 sterren verblijf dat Amerika ver achter zich laat! :P

Naja, misschien, met andere woorden.. Jullie zijn altijd welkom!
  4. jan:
    20 oktober 2009
    goh, die vakantie aanbieding iovane jr., spreekt mij ook wel aan !!!
  5. yvon:
    20 oktober 2009
    Wel thuis en als jullie te moe zijn om terug te rijden dan moeten jullie het NIET doen hoor
  6. John de Kool:
    20 oktober 2009
    Michel en Joke, Ook deze laatste dagen hebben jullie weer veel
    gezien. We hebben ontzettend genoten van jullie reisverslag en de vele mooie foto's.
    Jammer dat het bijna voorbij is. Het zal in de paltrokmolen wel weer wennen zijn. We wensen jullie nog een goede vlucht.
    Groetjes, John en Connie.
  7. John en Petra:
    20 oktober 2009
    Aan alle mooie dingen komt een eind, maar deze mooie reis gaat niemand jullie meer afnemen.
    Doe een extra jasje aan, hier in nederland is het knap fris, tot horens.
  8. lea en leszek:
    20 oktober 2009
    Hallo, wat jammer voor jullie dat je weer naar huis moet hè.Gelukkig hebben jullie zoveel geweldige indrukken opgedaan, dat je er nog maanden van kunt genieten en natuurlijk hebben jullie superveel foto's. We weten niet precies hoe laat jullie vertrekken ,maaar bij deze een hele goeie terugreis, moe maar ..... Groetjes