Vlucht geboekt!

9 februari 2009

Oké, het is zover, de vlucht naar Amerika en de auto zijn gereserveerd! Ook de hotelnachten met aankomst en de laatste dagen voor vertrek staan al vast. De hotels voor onderweg zijn we nog mee bezig. De route die we gaan doen hadden we al een tijdje klaar met de hulp van onze vrienden André en Wilma, gisteren nog wat dingen met hun doorgenomen. Paspoorten aangevraagd zodat we binnenkort de Waiver kunnen gaan invullen. Dat is een soort visum. Je moet er wel wat voor over hebben, pfff haha. Maar goed het is begonnen, YES, we gaan eindelijk onze droomreis maken!

We doen de "muziek" route. We vliegen op 30 september naar Chicago en stappen daar over op de vlucht naar Orlando in Florida . Vanaf daar gaat onze route beginnen.
Van Orlando rijden we naar Tallahassee, New Orleans, Greenville, Memphis, Nashville, Pigeon Forge, Chattanooga, Savannah en zo weer terug naar Orlando. We doen dit in 3 weken. Op dinsdag 20 oktober vliegen we weer terug en zijn dan op woensdag 21 oktober weer thuis. Het duurt nog wel even maar de voorbereiding is al heel leuk.       Tot zover dit berichtje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dre:
    9 februari 2009
    woehaaaa zooooo leuk dat het aftellen ook voor jullie kan beginnen!!!! Wij zijn er allemaal zooooo lekker mee bezig. Complimentjes voor jullie doorzettingsvermorgen...Het leukste komt nu...de franjes en verfraaing van jullie programma.
    LIEFS, Wilma en Dre.
  2. jan:
    9 februari 2009
    nou he he eindelijk,ze kunnen gaan aftellen,lekker gevoel toch?
    groetjes peetje
  3. yvon:
    9 februari 2009
    best spannend hoor zo'n grote reis maken
  4. jan:
    10 februari 2009
    tja, kijk je koffers maar goed na, mischien zit ik er stiekem wel in!!, haha
  5. barend Ineke:
    10 februari 2009
    dit word echt een prachtige en spannende vakantie.
    we hopen dat jullie veel mogen horen en zien
    groetjes
    barend en ineke
  6. Vanja & Danny:
    11 februari 2009
    Yaaaaaaaaaaaaaay! Eindelijk :D Geen 'volgend jaar' meer - Dit jaar! Al zenuwachtig? ;)
  7. lea en leszek:
    11 februari 2009
    hallo luitjes
    jullie reis komt nu langzaam in zicht,je weet het,de voorbereiding is evenleuk als de vakantie,we horen de details binnenkort van jullie, hebbenjullie nog een grote koffer over? flauw hè !
    groetjes
  8. John en Petra:
    24 september 2009
    We zijn benieuwd, maar met al die voorbereiding is 50% van het genieten al binnen.

Veel plezier