Chattanooga TN

14 oktober 2009 - Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten

Heeey, daar zijn we weer.
Gisteren optijd vertrokken naar Chattanooga waar we al om 12.00 uur aankwamen.
Eenmaal op de hotelkamer hebben we gelijk de tv aangezet op het weather channel en zagen we dat ze voor vandaag regen opgaven, en omdat we toch optijd waren aangekomen besloten we maar gelijk naar Lookout Mountain te rijden.
Daar bezochten we Rock City, waar je heel mooi van een hoog punt 7 staten kan zien.
Het was daar gisteren heel mooi weer voor.
In Rock City was een winkeltje met leren artikelen, en ja daar heb je het weer....... we raakte aan de praat met de eigenaar, haha. Dit gebeurt zo vaak omdat ze vragen waar we vandaan komen.
Aan het eind van het praatje gaf hij z'n telefoonnummer voor als we vragen hadden over wat er te doen was in de omgeving.
Daar vandaan gingen we nog even koffie drinken bij Starbucks, en kwamen er ineens achter dat we helemaal nog niet klaar waren in Rock City, we waren namelijk vergeten om bij het zeven staten punt te gaan kijken en daar kwamen we eigenlijk voor, haha, stom, stom, stom. :)
We waren waarschijnlijk afgeleid door het praatje met die man en dus zo naar de uitgang gelopen, maar we mochten opnieuw naar binnen, omdat als nog te gaan doen.
We hadden ook nog tijd over om naar de Ruby Falls te gaan.
We gingen daar met een lift hééééél diep naar beneden, en hebben daar een wandeling gemaakt in een grot en aan het eind was een ondergrondse waterval, was echt heel mooi om te zien.
Nadat we dat allemaal hadden gedaan, was de middag weer om en gingen we eten bij de Cracker Barrel, en ook daar kwam weer iemand naar ons toe, die ons Nashville-shirtje had gezien en hij vertelde dat hij steelgitaar speelde en wilde ons een cd van hem toesturen.
Vandaag naar de Tennessee Valley Railroad geweest, echt iets voor Michel! :)
Ritje met de trein gemaakt en in de werkplaats werd vanalles verteld over het restauratiewerk.
Het was wat regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken.
Verder een rustige dag gehad, want voor het eerst hadden we tijd over, en dat is wel even lekker, want morgen hebben we weer een lange rit voor de boeg naar Savannah GA.

Bye Bye, tot het volgende berichtje vanuit Savannah

1. yvon:
    hoi

Leuk dat de mensen daar zo vriendelijk zijn om gelijk hun telefoonnummer te geven voor als je vragen heb dat zou hier niet zo snel gebeuren
    Nou veel plezier in Great Smokey Mountains

gr yvon chris mick en pootje van dunja
  2. jan:
    15 oktober 2009
    zeg, gaan jullie volgend jaar weer deze ronde doen?, want dan ga ik nl. mee !!!!!
  3. jan:
    en ik dan????
  4. Wilma en Andre:
    15 oktober 2009
    Woepie great! Jammer dat jullie mother goos gemist hebben! wel gaaf al die verhalen!!! greeeezzz, Wilma en Andre.
  5. lea en leszek:
    15 oktober 2009
    Wat een geweldige uitzichten zeg. En die waterval ,het lijkt wel een sprookje. Jullie keken over 7 staten ,ik zou er in alle staten zijn. Ik hoop dat jullie verder nog heel veel leuke ,lieve ,aardige ,mooie dingen tegenkomen, jullie hebben 'the time of your life"toch? groetjes Les en Lea
  6. bert & sophie:
    16 oktober 2009
    Hi guys,

Still going strong out there? Hopelijk hebben jullie wat warms bij je, want hier is het inmiddels winter...
    Zo te zien blijft het erg leuk he. We genieten nog steeds met jullie mee. By the way, Tricia is weer een paar daagjes bij ons, en dat gaat allemaal prima. Genieten dus nog maar over there!