In Savannah GA

16 oktober 2009 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Hallo allemaal, we zijn donderdag laat in de middag aangekomen in Savannah GA. en zijn die avond al gelijk naar Downtown gegaan.
Aan de Riverstreet is het heel gezellig, mensen die zingen op straat, en/of muziek spelen.
Vandaag gestart met een History Tour door Savannah, mooie oude huizen en parken gezien!
Om 15.00 uur zou de Dolphin Magic Tour beginnen vanaf Riverstreet, maar de boot waar mee we zouden vertrekken had geen dak, en aangezien het soms regende werd de vaart afgeblazen! :(
Hier baalde we enorm van, maar we konden nog wel dolfijnen zien als we verder zouden rijden naar Tybee Island, daar was een boot van de zelfde eigenaar die wel een dak had en de tour deed, dus gauw naar de auto en op naar Tybee Island.:)
Om 17.30 zijn we uitgevaren, en voordat de boot vertrok lieten de eerste dolfijnen zich al zien. Eenmaal op open water hebben we er nog heel veel gezien en veel mooie foto's kunnen maken!
Het was echt gaaf om zoveel Flippers bij elkaar te zien, haha :)
Na een uur varen keerde we weer terug aan wal en zijn we weer terug gereden naar Riverstreet. Daar voor de verandering eens bij een griek gegeten, was ook weer eens lekker.
Morgen gaan we weer op weg naar Orlando FL, en beginnen onze laatste dagen in de States. :(
We hadden kaarten gekocht om naar Nederland te sturen, maar dat is er niet meer van gekomen. waren telkens zo druk en kwamen tijd te kort!
Tot zover weer dit berichtje, jullie horen weer van ons vanuit Orlando.

Groetjes en tot gauw! :)

1. yvon:
    hoi

Dat zal zeker erg gaaf geweest zijn die dolfijnen te zien ook zijn de foto's weer geweldig om naar te kijken

Veel plezier in Orlando

gr chris yvon mick
  2. Wilma en Andre:
    17 oktober 2009
    WOW da's genieten! dolfijnen in het eggie zo'n apart gevoel! Keb nog f op de orlando weather forcast gekeken en strakkie ff blijkomen in 't 30 graden zonnige dagen is ook wel wat denk.... tja en met 0,62 Euro voor 'n dollar zitten jullie nog steeds goed om te shoppen! Have fun, W - A.
  3. jan:
    17 oktober 2009
    Ja, de dollar is inmiddels al 1.49 euro waard!!!
    Elke ochtend RTL4 en je hoor hoe de dollar staat.
    veel plezier nog!!!
    groetjes petra
  4. Vanja & Danny:
    17 oktober 2009
    Ahwww, die dolfijnen zijn cute :D Haha. Savannah ziet er wat rustiger uit dan de andere plaatsen. Wat meer 'civilized'?

Oh btw! Ik heb net m'n toetsenbord ontvangen (: Werkt perfect! En ze hebben zelfs de West-Europese indeling gestuurd! :o Hoewel ze die in de 1e instantie niet konden krijgen en ik dus met 2 geswitchte knoppen zat :o Maar nu dus niet :D Zo goed als nieuw!
  5. lea en leszek:
    18 oktober 2009
    Leuk dat jullie de dolfijntjes toch nog hebben gezien ,ook de raderboot en die tram zijn superleuk ,net alsof je in een ander tijdperk bent. Ergens wel jammer dat jullie weer bijna naar huis moeten ,dus geniet er nog volop van ,have fun in Orlando.groetjes uit de lage landen L en L doei...... even wennen hè.