Weer thuis!

21 oktober 2009 - Amsterdam, Nederland

Zo, dat was ie dan, 3 weken Amerika!
We waren gisteren al bijtijds op het vliegveld in Orlando en daar hebben we eerst de auto afgeleverd, en wat zullen we die missen, haha.
Doordat we vroeger waren hebben ze ons op een vlucht eerder gezet en daardoor waren we 2 uur eerder op Washington DC, maar dat betekende dan wel, dat we daar weer langer moesten wachten op onze vlucht naar Amsterdam.
Overigens is de terugreis heel goed en soepel verlopen en hadden we meer beenruimte dan op de heenreis, en dat was heerlijk, onthouden we voor de volgende keer!
Doordat we windje mee hadden duurde de reis zo'n 25 minuten korter dan was gepland en dat was ook weer mooi meegenomen.
Maar wat was dat koud vanmorgen op Schiphol, brrrrr.... was wel weer even wennen hoor. :)
Wat ook weer wennen was, was het schakelen in ons Golfje, en hij is iets minder luxe, nou ja iets... haha.
We hebben een fantastische mooie vakantie gehad! Hebben veel meegemaakt en gezien en hebben heel wat foto's om uit te zoeken. Wij gaan proberen wakker te blijven tot vanavond, om weer zo snel mogelijk in het dagelijkse ritme te komen.

We vonden het heel leuk om deze Amerika-reis een beetje met jullie te delen, we hebben jullie echter niet alles kunnen vertellen, want dat zou teveel tijd in beslag genomen hebben.

Bedankt allemaal voor jullie reacties en belangstelling!

Groetjes, Joke & Michel

1. yvon:
    hoi

Fijn dat jullie weer heel huids thuis gekomen zijn komen snel langs om nog meer verhalen en foto's te bekijken
    gr yvon chris mick pootje dunja
  2. jan:
    ze zijn er weer!!
    fijn dat de vlucht goed is gegaan, toch altijd weer spannend.
    groetjes en tot gauw!!
    petra
  3. jan:
    21 oktober 2009
    nou !!!, ik was net een beetje verslaafd aan het raken , aan de blog,moet ik het alweer gaan missen, wanneer gaan jullie weer terug?
  4. jan:
    21 oktober 2009

kijk hier ook maar eens naar
    groetjes
  5. Wilma en Andre:
    21 oktober 2009
    welcome home! en lees voortaan de vunzige sites wel weer....
  6. John en Petra:
    21 oktober 2009
    Gezellig weer thuis, dat zal even wennen zijn, wij willen natuurlijk nog een live verslag horen van jullie trip, we horen wel wanneer jullie weer een beetje geacclimatiseerd zijn.
    In ieder geval tot 01 november in de Schuur, iets minder spectaculair maar wel gezellig.
  7. Marie:
    22 oktober 2009
    Welkom thuis weer,
    Wat hebben jullie veel gezien en wij hebben met juliie meegenoten.
    Hebben jullie nog schommelstoelen gekocht???
    Ja het is weer wennen aan de temperatuur, maar ja dat went zo hoor, wij hebben ervaring.
    Nu maar lekker aclamatiseren vanwege de yetlag.
    groetjes marie en joop
  8. John de Kool:
    22 oktober 2009
    Fijn dat jullie weer thuis zijn nu eerst nog een paar dagen lekker uitrusten de foto's bekijken zodat je de reis weer opnieuw beleeft.
    Nog bedankt voor het mooie reisverslag ( wat een werk overigens ) en de foto's.
    Fijne dagen nog. Groetjes, John en Connie.
  9. lea en leszek:
    24 oktober 2009
    Hallo luitjes zoals gewoonlijk sluiten we de rij, maar je weet het, lest best huhum.....Leuk dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad.We zijn benieuwd naar de rest van jullie verhalen en foto's,daar moeten we vast een paar avondjes voor uittrekken. Nou wie weet waar jullie de volgende keer heen gaan, ze zeggen ,als je eenmaal de smaak te pakken hebt......Groetjes.
  10. Marie:
    24 februari 2010
    Hallo michel en joke,

Waar hebben jullie gelogeerd in new orleans???
    Wij gaan 15 september naar atlanta.
    groetjes marie
  11. Joke & Michel:
    24 februari 2010
    Hai Marie,

Wat leuk , jullie gaan weer! Wij zaten in New Orleans Marriot hotel 555 Canalstreet. Groetjes Joke