Orlando, in the Sunshine State

1 oktober 2009 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo daar allemaal, hier dan ons eerste berichtje vanuit de States. Hadden het al eerder geprobeerd in de lobby, maar er was geen verbinding mogelijk.
Bedankt voor al jullie reacties, heel leuk om te lezen. De eerste vlucht naar Chicago ging heel goed, duurde alleen wel erg lang. Heb ik me daar nou zo druk over gemaakt.
En op Chicago bij de douane ging alles ook zo lekker vlot. Na het immigratie gebeuren gingen we met de monorail naar de andere kant van het vliegveld en konden we daar nog even wat eten en drinken. Natuurlijk bij de Mac, :) haha.
Onze tweede vlucht ging net zo lekker en we kwamen 25 min eerder aan op Orlando.
Auto opgehaald, een Pontiac G6 model 2010 met nog maar 900 miles op de teller,wat rijd dat lekker. Alleen het rijden in Amerika is even wennen.
We waren na zeker 24 uur wakker zijn wel héél erg moe en zijn om 11 uur gaan slapen, maar waren vanmorgen toch al om 5 uur wakker. Dus lekker opgestaan en gaan ontbijten bij de Ponderosa een restaurant tegenover ons hotel. Daarna gaan shoppen bij Wall-Mart, en dan ben je wel even zoet.  Vanmiddag ook naar Sheplers geweest, wel wat dingen gekocht, maar nog geen laarzen.
Na dit alles gegeten bij Denny's. Vanavond maken we het niet te laat, want morgen gaan we op tijd weg naar Tallahassee FL.
Zodra we weer verbinding hebben horen jullie weer van ons. Groetjes allemaal.

1. Wilma en Andre:
    2 oktober 2009
    sooooo cute!!!! (of wij dit al eerder meegemaakt hebben....?)
    Zie je nu? alles zoals geplant! en tja de eerste nacht was dus waar. Lekker vroeg wakker worden. T'is onbegrijpelijk. Zooo leuk dat jullie gelijk foto's hebben geplaats ook. Nou heel veel plezier en zet hm op de cruise control...met een lekker country muziekkie natuurlijk. Liefs, Wilma en Dre.
  2. yvon:
    hoi hoi

Nou daar zij jullie dan eindelijk nou gaat er maar flink van genieten hoor na al die maanden voorbereiding en ik zal pa wel even bellen dat het top met jullie gaat
    groetjes chris yvon mick
  3. bert & sophie:
    Hoi Michel,

Dat is een topwagen, daar kun je lekker mee sturen in de States.
    Handig om te wten is dat er op de bedieningshandle van de aut. versnelling links een knopje kan zitten. If so.. dan indrukken als je een steile helling af gaat. Dat is namelijk een down-hill rem, erg handig als je het weet. Take it easy guys, and have a lot of fun over there!
  4. jan:
    hee luitjes,
    nou, ik zie net jullie tweede blogje vanuit de states.
    Ik denk vaak, wat zouden ze nu aan het doen zijn, ik leef dus erg mee.
    mooi autootje hoor, kan je die niet meenemen back home?
    nou , op naar het volgende blogje, ik ben stik nieuwsgierig
    groeten vanuit het verre oosten
    bye
    jan
  5. John de Kool:
    3 oktober 2009
    Hallo vakantie gangers, het ziet er allemaal heel indrukwekkend
    uit.
    Gelukkig is de vliegreis meegevallen. Eindelijk in de States, mooie foto's, een prachtige auto, geniet er maar van en fijne dagen verder. John en Connie.
  6. Liane:
    4 oktober 2009
    Heee Joke en Michel,

Wat goed dat alles zo is mee gevallen, nu durf je tenminste ook terug te vliegen, hahahha, maar daar moet je voorlopig nog maar niet aan denken. Eerst volop genieten van alle mooie en lang gedroomde plaatsen in de States. Wel handig he, zo'n monorail op Chicago, dat zal best een enorm groot vliegveld zijn.

Ik hoop dat Michel niet ziek wordt verder en dat jullie natuurlijk vreselijk blijven genieten.

Tot snel.

Liane