Van Orlando naar Tallahassee.

2 oktober 2009 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Heeeey, daar zijn we weer!
Vanmorgen zijn we wat later vertrokken dan de bedoeling was, want Michel was misselijk en had last van zware hoofdpijn. Dus wat rustiger opgestart.
Om 8 uur zijn we vertrokken. De rit ging heel goed en Michel knapte al snel weer op.
Lekker de airco aan want het was vandaag net als gisteren rond de 30 graden.
De auto op de cruisecontrol, countrymuziek op de radio, wat willen we nog meer. :)
Onderweg kwamen we een Cracker Barrel tegen, een old country store waar je ook lekker kan eten, daar moesten we natuurlijk stoppen! En daar zagen we ook de rockin' chair die we eigenlijk heel graag willen, maar ja, die past niet in de koffer, haha. Gaan we nog over verzinnen.
Na lekker gegeten te hebben, gingen we weer verder.
Over het algemeen was het lekker rustig op de weg, dus konden we lekker doorrijden. Niet te hard natuurlijk, maar daar zorgt de auto wel voor, want hij geeft een signaal als je een paar km te hard rijd. Hij geeft trouwens voor veel meer dingen een signaal, pfff...., maar toch wel handig.
Ongeveer 15.00 uur kwamen we aan bij het hotel in Tallahassee. Een hele mooie kamer met internet die het hier wel goed doet. Straks gaan we even kijken waar we kunnen gaan eten.
Morgen gaan we aan onze langste rit beginnen naar New Orleans, ongeveer 600 km.
We weten nog niet of we daar weer kunnen internetten, dus misschien duurt het wat langer eer dat jullie weer wat van ons horen.

Groetjes weer en tot het volgende berichtje.

1. vanda:
    2 oktober 2009
    Hey Joke en Michel!!!Wat leuk die enthousiaste verhalen met de foto's erbij!!! Echt leuk om jullie zo te "volgen"!!!! Geniet ervan en have fun!!!! En blijf vooral berichten schrijven!!!
    Groetjes, Kees, Vanda en Lara
  2. jan:
    3 oktober 2009
    jeetje wat gaaf allemaal! en the rocking chair, kan je toch opsturen?
    groetjes uit een druilerig en onstuimig kikkerlandje.
  3. Felisa:
    Hoi Joke en Michel,

Super om jullie verhalen te lezen. Erg gaaf! En dan ook nog met foto's. Erg leuk.

Geniet lekker verder.

Groetjes van Marcel en Felisa
  4. Vanja & Danny:
    3 oktober 2009
    Klinkt goed! Het regent hier en de verwarming staat aan! Grrr.

Love the photos!
  5. yvon:
    hoi
    dat klinkt inderdaad heerlijk 30 graden hier is het echt herfst brrrrr
    nou ik kijk nou al weer uit naar jullie volgende verhaaltje
    heel veel plezier
    gr yvon chris yvon
  6. Tineke:
    Hey,

Wat fijn dat alles goed gaat daar. Leuk om steeds foto's te zien en te lezen wat jullie beleven.
    Nog een waanzinnige tijd daar!!!

gr. Ruud en Tineke
  7. lea en leszek:
    4 oktober 2009
    Hallo ,eindelijk jullie berichtjes bekeken dus we zijn weer helemaal bij. We zijn benieuwd hoe jullie 600 km weg is gegaan en wat jullie hebben gezien.Als jullie het net zo naar je zin zullen hebben als Daan van ons dan kan het niet meer stuk.We hebben vrijdag 550 foto's gezien zonder dat het verveelde.Dus doe je best , veel plezier en goede reis verder,tot het volgende bericht.Groetjes Les en Lea.
  8. Wilma en Andre:
    4 oktober 2009
    Hey guys, en? heb je 't spelletje bij cracker barrel goed kunnen volbrengen??? verslavend he ;-) ?
    Ook wij zijn weer terug uit Duitsland en zagen al die herfst kleuren. Tjonge wat zullen jullie veel oh en aaah uitspreken!!!
    Vooral veel foto's blijven nemen hoor! Have fun, Dre en Wil
  9. John en Petra:
    5 oktober 2009
    Hallo globetrotters,

Even een paar dagen niet achter de computer geweest en we lezen dat jullie al een eind zijn opgeschoten.Michel flinke hoofdpijn dat zal misschien de ontlading zijn van de reis, vanaf nu ieder moment genieten, laat naar bed en vroeg op, uitrusten kun je altijd thuis nog, of bij de baas.
    We lezen over jullie belevenissen.
    Groetjes van ons samen John en Petra