Naar Nashville

8 oktober 2009 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Heeey you all, bedankt weer voor alle reacties, kijken er altijd naar uit om ze te lezen :)
Vanmorgen om 9.30 uur vertrokken uit Memphis! We zullen de Elvis muziek missen :(.
Het was eigenlijk niet zo'n lange rit naar Nashville maar, het liep een beetje anders.
Onderweg kwamen we eerst een countrystore tegen en daar moesten we even stoppen natuurlijk. We hebben daar verschillende dingetjes gekocht.
Daarna zagen we langs de Interstate een bord met het opschrift "Loretta Lynn's Kitchen" en ook daar konden we niet zomaar voorbij rijden :), (Loretta Lynn is een countryzangeres, voor diegene die dat niet weten) en aangezien het tijd was om een hapje te eten, konden we dat daar gelijk doen.
Bij het restaurant was ook een giftshop en binnen in het eetgedeelte hingen allemaal foto's van haar zelf en van andere countryartiesten. Dus duurde het wel even voor we gingen eten.
Met de serveerster hebben we nog een leuk babbeltje over Loretta gehad en ze vertelde dat 7 mile verderop Loretta's ranch was, en dat had ze nou niet moeten zeggen, haha.
Dus....daar gingen we weer, op zoek naar de ranch. Dit was heel mooi om te zien, en we waren blij dat we dat gedaan hadden!
Maar we wilde ook nog langs Alan Jackson zijn huisje, nou ja...huisje.
En ook dat hebben we gevonden, de tomtom bracht ons voor de deur.
Wauw... wat een huis en wat een stuk land. Heel bijzonder om daar voor de deur te staan.
Stilletjes hoopte we dat ie toevallig net aan zou komen rijden maar helaas, en nee, Michel heeft niet aangebeld, want er was geen belknopje :(. Wel hebben we nog een leuke foto gemaakt met ons twee voor de poort, en nadat we dat hadden gedaan kwam er een sheriff aangereden, oeps...
Hij stopte en vroeg of alles oké was, en wij vertelde hem dat we alleen een foto wilde maken van het huis. Hij glimlachte en zei dat we daar niet te lang moesten blijven staan.
We hadden ook niet veel tijd meer want we moesten om 19.00 uur in het Ryman Auditorium zijn, voor de Country Classic avond. Dit is een show met verschillende countryartiesten.
Dus gauw weer verder gereden, en toen we Nashville naderde, kwamen we in de file. En dat konden we net niet gebruiken. Uiteindelijk kwamen we om 17.45 uur aan bij het hotel.
Dit werd haasten, gauw inchecken en opfrissen en wegwezen, op zoek naar het Ryman Auditorium, waar de kaartjes al voor ons klaar lagen. We stapte daar om 18.55 uur binnen, net optijd, pffff....
Deze avond hadden we voor geen goud willen missen, ook dit was geweldig om daar bij te zijn. Weer een dag met heel veel indrukken :) En morgen gaan we Nashville verkennen en dan horen jullie weer van ons. Wij gaan nu slapen want we zijn doodmoe.

Groetjes weer.

1. yvon:
    9 oktober 2009
    Volgens mij moeten jullie nog drie weken vakantie nemen als jullie thuis komen om weer een beetje bij te komen
    en natuurlijk om aan iedereen jullie foto's te laten zien ik ben erg benieuwd hoor ik reseveer vast een avond ha ha ha
    veel plezier nog gr yvon chris mick
  2. Vanja & Danny:
    9 oktober 2009
    Alan Jackson's huisje, yeahhhhhh! Kah-nonnuh, da's niet mis :P Dit allemaal gaat wel veel extra waarde toevoegen aan de volgende keer dat jullie naar een country nummer luisteren op de iPod. :D

Groetjes van ons beide uit klein (en fris, brr) Ringe!
  3. vanda:
    9 oktober 2009
    Hey Joke en Michel, ik ben zo blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben en zoveel leuke dingen meemaken!!! Ik kijk echt uit naar jullie berichten en foto's!!! Have fun!!! Groetjes, Vanda
  4. John de Kool:
    9 oktober 2009
    Wat fijn dat jullie zo ontzettend van deze avond hebben genoten, daar hadden jullie zo naar uitgeken.
    Morgen in Nashville zullen jullie ook wel weer veel zien.
    Groetjes, John en Connie.
  5. jan:
    9 oktober 2009
    Heey luitjes, wou ff zeggen dat ik wer heb genoten van de Nashville-story en de foto`s
  6. Wilma en Andre:
    9 oktober 2009
    Wow from here, cold, cold brrrrrrr country. Yep finaly you'll here. Country friends forever! We know it all. Sooo goood dit reisloggeren anders zou je de helft vergeten!!!! Love Wil en Dre