Nashville , the place to be.

9 oktober 2009 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Heey, daar zijn we weer, we hebben weer een leuke dag achter de rug.
Vanmorgen zijn we naar het Willie Nelson museum geweest, dit was aan de overkant van ons hotel, dus konden we er zo naar toe lopen, en daarnaast was het Waxmuseum.
Was wel leuk maar de poppen lijken niet zo echt als in Maddam Toussau.
Oja, er was ook een musseum van de Dukes of Hazzard, en de General Lee stond er voor de deur, was ook wel ff leuk, en daarna zijn we doorgelopen naar een Car museum met mooie Amerikaanse Oldtimers.
In de giftshop van het museum raakte we aan de praat met de man achter de balie.
Hij was muzikant en had zijn gitaar achter de toonbank staan en toen we het daar over hadden ging hij voor ons spelen en zingen, gewoon midden in de winkel, zo leuk.
Het is dat we zeiden dat we nog verschillende andere dingen wilde gaan doen anders bleef hij gewoon doorgaan haha. Hij vond het prachtig.
We hebben zijn "you-tube" gekregen en nog wat andere site's van zijn familie die ook allemaal muzikaal waren. En als hij naar Holland komt, want dat wil die graag dan neemt hij contact met ons op :). Dit was weer een leuk iets om mee te maken.
Mensen vragen al gauw, waar komen jullie vandaan? Raar hé, dat horen ze meteen, haha :).
Even daarna kwamen we een western shop tegen, en daar zijn we beiden eindelijk geslaagd voor laarzen!
Ondertussen hadden we best wel honger gekregen, en zijn we gaan eten in het Nashville Palace, een lekkere Catfish schotel.
S'avonds zijn we met de shutllebus van het hotel naar Broadway gegaan, Downtown, daar is het beroemde café Tootsie's waar we beslist heen wilde.
Na ongeveer twee uur daar gezeten te hebben besloten we om naar de Wildhorse Saloon te gaan. Daar was ook live muziek en je kon er ook linedansen, hadden we dat ook maar in Holland :(. Daarna zijn we gauw nog naar Roberts Westernworld en de Second Fiddle gegaan, en voor meer was geen tijd meer, anders hadden we er nu nog gezeten, want nu we dit loggen is het hier 02.00 uur. Hoogtijd om te gaan stoppen, want morgen weer een nieuwe dag.

Groetjes vanuit Nashville

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. yvon:
    hoi

Nou volgens mij weer veel te veel voor een dag letten jullie nog wel een beetje op jullie gezondheid want volgens mij komen jullie uitgeblust thuis maar ja jullie hebben gelijk hoor je moet zoveel mogelijk zien en genieten
    gr yvon chris mick
  2. Wilma en Andre:
    10 oktober 2009
    Yep we told you......!!!! leuk ook jullie aan de chat gehad te hebben. aftand van niks toch??? kijk ook eens naar de sterren, doen wij dit ook, en is de afstand helemaal klein.
    Have fun, Wil en dre.
  3. jan:
    10 oktober 2009
    jullie komen echt tijd te kort, hoeveel foto's heb je al???
    Jan heeft de nacht en ik ben bij hem in rotterdam, even een weekendje in de buurt.
    groetjes petra en jan