Memphis Tennessee

6 oktober 2009 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Hi folks, vanmorgen vertrokken uit Greenville, op weg naar Memphis TN.
Eerst een stop bij de Subway voor een gezonde salade voor later.
Onderweg kwamen we weer katoenvelden tegen en hebben toen nog even een katoentje geplukt. Terwijl we dat aan het doen waren stopte er een truck en schrokken we, want we dachten dat de chauffeur er wat van ging zeggen, maar hij vroeg alleen of we hulp nodig hadden, want hij dacht dat we met pech stonden, aardig héé. De mensen hier zijn zowiezo heel erg vriendelijk.
Doordat we binnendoor naar Memphis zijn gereden (dus via de highway en niet via de interstate) kwamen we onderweg veel oude maar leuke huisjes tegen, waar we verschillende keren voor gestopt zijn om een fotootje te maken.
Wat ons verbaasde is dat we regelmatig honden alleen langs de weg zagen dwalen.
Zijn nog even bij een Wall-Mart gestopt om drinken en broodjes te kopen en om 13.00 uur kwamen we al aan bij het Heartbreak Hotel, en omdat we pas om 16.00 uur op de kamer konden, zijn we vast wat Elvis winkeltjes gaan bekijken. En er is heel wat te koop.
Het was al gauw tijd om terug te gaan naar het hotel.
Een mooi hotel, je hoort en ziet overal Elvis, helemaal te gek :).
Het eerste wat we deden toen we op de kamer waren, was restaurant Marlowe's bellen om ons op te laten halen door de roze Cadillac, waar ik het hele jaar al naar uitkeek!
Om 18.00 uur werden we opgehaald en bij restaurant afgezet.
Na dat we heerlijk gegeten hadden, gingen we nog naar de bijbehorende shop voor een t-shirt. Daar raakte we aan de praat met de eigenaar van Marlowe's, die in de shop stond.
Dit was echt heel erg leuk, het klikte zo goed dat we wel een uur hebben staan kletsen met hem over van alles en nog wat.
We kregen spontaan korting op wat we kochten en Michel kreeg een plectrum en ik een kookboekje kado van hem. In het boekje schreef hij: To Joke & Michel, my friends from Holland, leuk héé :). Daarna werden we weer met de Cadillac teruggebracht naar ons hotel. Dit was een geslaagde eerste dag in Memphis! Morgen staan we vroeg op want we willen een hoop gaan zien!
En wat, lezen jullie morgen wel weer. We kunnen het soms nog niet geloven dat we hier zijn.
Het is hier nu 22.30 uur, jullie staan bijna op en wij gaan bijna naar bed, wel raar hoor.

Groetjes en tot morgen.

1. Wilma en Andre:
    7 oktober 2009
    Believe it or not, de mensen worden alleen maar aardiger en aardiger. "nog ff doorbijten" in de grote dtad Nashville strakkies maar dan zal je je pas echt verbazen. Oh subway our favorite! try the chicken teryaki??? Wow, foot long! Erg leuk te lezen!!!
    Have fun! Dre en Wil.
  2. jan:
    wat een avonturen!!!!!
    we willen graag de lotto winnen!
    ik ga vanochtend voor de 20 weken echo in groningen,je hoort nog van me.
    groetjes
  3. yvon:
    hoi

Wat gaaf om met die cadillac opgehaald te worden nou deze tijd zullen jullie in ieder geval nooit meer vergeten
    gr yvon chris mick
  4. Vanja & Danny:
    7 oktober 2009
    Zozo! Dat klinkt allemaal goed :D Ik had al een paar keer gereageerd hier en daar via m'n telefoon, maar dat verliep niet al te smooth, geloof ik. (ligt aan de site) Nogmaals, uit nieuwsgierigheid en omdat m'n andere reactie er blijkbaar niet staat: Toen jullie 24 hoog zaten.. Ging mam.., met de lift naar boven? :P Hehe.

Heel leuk die dingen allemaal te horen :) Toch wel gezellig hè, zo met z'n twee'en? ;) Btw, vergeet m'n cap niet! :D Vanja had beloofd er een te halen voor me, maar die houdt d'r belofte niet erg geloof ik, haha.

Nog veel plezier daar! Ennuh, wel ff aan Alan's deurbel trekken hè :p Enjoy!
  5. Felisa:
    Hoi Joke en Michel,

Wat geweldig om jullie verhalen te lezen. Heerlijk om te zien, dat jullie lekker aan het genieten zijn. En die cadillac..... wauw!
    Leuk, dat jullie er ook elke keer een hele serie foto's bij doen.

Lekker verder genieten en wij kijken er naar uit om over jullie volgende avonturen te lezen. Moet een machtig goed gevoel geven om daar te zijn.

Have lots of more fun!

Groetjes van Marcel en Felisa
  6. lea en leszek:
    Hallo luitjes
    Leuke verhalen en foto's weer. We kunnen jullie aardig volgen zo,jammer dat we dat niet in die roze cadillac kunnen doen. Die auto stond jullie aardig,was vast een leuke belevenis. Als je genoeg van die katoen meeneemt, kun je deze winter zelf een spijkerbroek breien. Nou veel plezier weer verder! groetjes Les en Lea
  7. John de Kool:
    9 oktober 2009
    Hallo Michel en Joke,
    Wat hebben jullie al ontzettend veel gezien.
    Onzettend leuk om jullie dagelijks te kunnen volgen. Als Elvis fan's
    zouden wij ons hier ook wel kunnen vermaken. De roze Cadillac
    is ook wel heel opvallend. ( misschien een idee om deze in te voeren. Groetjes John en Connie.