Laatste dag in Nashville

10 oktober 2009 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Daar is tie weer, dit was helaas onze laatste hele dag in Nashville. :(
Vanmorgen zijn we naar Hendersonville gereden, om daar het graf van Johnny Cash te bezoeken en we waren niet de enigste daar. Was best bijzonder om daar te zijn.
Van Hendersonville zijn we terug gereden naar Nashville om de Country Music Hall of Fame te bezichtigen, heel interessant voor ons om daar zoveel muziek geschiedenis te zien en te horen.
Zijn daarna gaan eten bij de Cracker Barrel en daar vandaan zijn we even gaan relaxen op de hotelkamer, want om 18.00 uur kwam de bus van het hotel ons ophalen, om ons naar de Grand Ole Opryhouse te brengen.
Daar was een show ter gelegenheid van het 84-jarig bestaan van de Grand Ole Opry.
Deze avond hebben we weer ontzettend genoten van de verschillende grote namen die voorbij kwamen, zoals Lorrie Morgan, Joe Diffie, Little Jimmy Dickens, Kathy Mattea, Bill Anderson, Diamond Rio en nog vele andere, was weer iets om nooit meer te vergeten! :)
Dit was een mooie avond om onze tijd in Nashville mee af te sluiten, maar we gaan zeker nog een keer terug, want er is voor ons nog veel meer te zien en te doen.
Morgenochtend gaan we nog naar de Cowboy Church, hier aan de overkant van de straat, en daarna rijden we naar Pigeon Forge, vlakbij de Smokey Mountains.

Groetjes, doei-doei allemaal.

1. jan:
    Hee luitjes,
    jullie hebben het weer laat gemaakt, aan m`n sms te zien
    Nashville is dus bevallen !, ik had niet anders verwacht!!.
    ben benieuwd naar de rest van de foto`s, en raak verslaafd, aan de avontuur verhalen, keep it country, bye bye
  2. Vanja & Danny:
    11 oktober 2009
    Zo te horen gaat alles nog goed daar! :D Hier ook, btw :) Ik heb nu officieel herfstvakantie :o

Goede reis straks!
  3. Wilma en Andre:
    11 oktober 2009
    yeah, just the way we like it! oh wat is dat geniete daar he????!!!! Ben de laatste dagen bezig onze logger uit te printen en op te fleuren... zoooo leuk om weer dingen tegen te komen die je even was ontschoten. Wij weten 't zeker dat je na de cowboy church met zooooon goed gevoel de andere dimentie van je vakantie zal beleven!!! Welcome nature, Dre & Wil-billy
  4. lea en leszek:
    11 oktober 2009
    Hallo ,jullie zijn niet bij te houden met al die verhalen. Wel leuk allemaal, jullie kunnen echt je hart ophalen met al die countryartiesten, geweldig!! Jammer dat jullie niet op de thee konden bij Alan Jackson,dan waren we echt jaloers geweest (vooral Lea). Het zou inderdaad leuk zijn om hier zo'n saloon te hebben om te dansen. WE zijn benieuwd naar jullie nieuwe laarzen. Veel plezier verder. Groetjes Les en Lea.
  5. yvon:
    Hoi

Nou zo te lezen vermaaken jullie je nog steeds prima leuk hoor die verhaaltjes en foto's ik heb nog nooit zo vroeg "smorgens achter internet gezeten alleen maar om te kijken of er weer niews van jullie is
    nou op naar het volgende verhaaltje dan maar weer ik kijk er naar uit

gr yvon chris mick pootje van dunja
  6. jan:
    11 oktober 2009
    jeetje wat gaan die dagen toch weer snel,ik dacht dat jullie langer zouden blijven in nashville!
    groetjes petra